Odp: Abit BE6-II i Riva 128ZX problem

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 17:23:00 MET

Na początek sprawdź/oczyść styki PCI szczególnie: karta grafiki/płyta
główna. Może po prostu coś niedokładnie weszło w gniazdo? Upgraduj BIOS - w
szczególności do BE6 II wyszedł nowy, bardzo poprawiony bios (z końca
grudnia 1999)

Użytkownik Lukasz Skorwider <luksoft_at_anna.mat.uni.torun.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8b5ht0$262$1_at_ultra60.mat.uni.torun.pl...