Odp: PIII500 i pamieci

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 14:44:23 MET

Nie doradzam podkręcania PIII, piszę tylko o takiej ewentualności - zobacz
tekst. A ty się nie czepiaj wszystkiego, skoro potwierdzasz moje słowa...
Finalizując: nasz kolega ma kostki 8 ns, przy nowym biosie (koniecznie
upgraduj najpierw bios płyty!) i 5x100 MHz FSB MUSI być ALL OK. Zgoda?

Użytkownik b_at_nit@ <banita_at_aon.at> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8b3eea$17u$1_at_fargo.cgs.pl...