Re: 4 x EIDE

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 14:37:35 MET

Henry McRobert napisał(a) w wiadomości: <38D6095E.17A9D0FE_at_modem2000.pl>...

Jak dla mnie to raczej w ten sposob :

> jako primary master - to akurat wiadomo dlaczego

Zgadza sie.

> jako secondary master - w przypadku wyjecia nic sie nie dzieje
>(w BIOSie na auto)

Secondary slave

> jako secondary slave - odtwarzacz na troche wolniejszym kanale z
>racji nagrywarki

Primary slave

> jako primary slave - razem z szybkim dyskiem na szybszym kanale

Secondary master.

Wg mnie dysk z ktorego sie chce nagrywac i nagrywarka powinny byc na roznych
kontrolerach (bo wlasciwie sa to 2 kontrolery), jesli nie jest to SCSI.
Nagrywanie z 8x z dysku na 1 kontrolerze naprawde potrafi zatkac UDMA/33,
wiec lepiej zeby nie pracowaly jednoczesnie na jednym, a na dwoch (zawsze to
2x33).

---
Pozdro
MiW