Re: RAW Write - KTORA NAGRYWARKA TO OBSLUGUJE?

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 13:54:57 MET

> no wiem, wiem ze to nie zabezpieczenie, ale czyz tak sie nie
> zabezpiecza np euro++?

hehe fajni jestescie:>
RAW WRITE TO NIE ZABEZPIECZENIE
raw write jak juz sama nazwa mowi to rodzaj zapisu a polega on na tym ze
dane sa zapisane bez jakiejkolwiek korekcji/ingerencji ze strony
nagrywarek, zabezpieczenia niektorych programow polegaja na celowe
zapisanie (fabrycznie) np. bad-sectorow na cd, tryb raw rowniez je
skopiuje i program bedzie dzialal. WSZYSTKIE yamahy wpieprzaja sie tu ze
swoja cudowna korekcja danych i zapisuja dane "poprawnie" co nam na
cholere jest bo program potem to rozpoznaje i nie dziala.
liste urzadzen obslugujacych tryb RAW-write znajdziesz m.in na stronie
www programu clonecd. (to program uzywajacy raw-write, tam jest lista
supported.)