NT4 a stacja dyskow

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 13:16:45 MET

Problem pewnie stary ale zalezy mi na pilnej odpowiedzi. Po zainstalowaniu
NT4 workstation nie dziala stacja. Tzn. dziala, system ja widzi, ale nie
czyta (twierdzi, ze nie moze znalezc sektora). Przy probie formatowania
dyskietki wyswietla Filesystem: RAW new filesystem:FAT i... nie daje rady
(dysk podobno sie nie nadaje). A ja wiem, ze dyskietki sa ok. z fatem i
nawet nagranymi plikami, odczytuja sie wszedzie pod linuchem/winda/dosem i
czymkolwek innym.
Aha nie satysfakcjonuje mnie rozwiazanie posrednie (dysk dosowy/partycja
fat/ i dopiero przerzucac dane na NTFS). To ma chodzic prawidlowo

Prosze o rade (chetnie na priv)

Wieslaw Lubas

--
            __