Odp: stery 5.08 do TNT

Autor: Wojtek S. (wojtek_at_tl.krakow.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 13:04:54 MET

Dla wszystkich sterowników od wersji 2.17 (ostatnia dobra) wyrocznią w moim
przypadku była gra F22 - III
niestety wszystkie powyżej wspomnianej wersji były do kitu a jedyne nadające
się do użytku to Fachman 1.2
i nagle pojawiają się stery 5.08, ktore pomyślnie przeszły test F-22 ale
niestety gorzej wypadają w 3D Mark99Max.

Użytkownik Marcin Lipski <mlipski_at_sol.put.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8at3ou$ktr$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Co sądzicie o najnowszych sterach referencyjnych NVIDIA v. 5.08 do RIVA
TNT?