"Spirit" jako aut. sekretarka

Autor: zasadka (zasada_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 11:57:36 MET

Hej
Czy ktos uzywa tego modemu (Zoltrix Spirit) jako automatycznej sekretarki.
Ten kretyn nagrywa tylko ok. 9 s wiadomosci i sie rozlacza. Czasami zdarza
mu sie nagrac wiecej ok. 15 s ale i tak dziala jak chce.
Linia jest w porzadku bo gdy mialem starego (teraz tesknie za nim) Zoltrixa
VSP 33600 ISA wszystko bylo w porzadku. Nagrywal cale 90 s, czyli tyle ile
bylo ustawione.
Czy sa tu jakies kruczki i sztuczki, ktore trzenba zastosowac aby zmusic
Spirita do normalnej pracy.

Acha jeszcze jedno!
Kiedy przypadkiem ktos do mnie zadzwoni kiedy jestem w domu i jest wlaczona
sekretarka (modemowa) to nasza rozmowa nagrywa sie tak jak trzeba, czyli 90
s.

No! Po takich informacjach to chyba znajdzie sie ktos inteligentniejszy ode
mnie, wyciagnie fakty z tych wnioskow i postawi diagnoze.
Ja umiem jedynie postawic taka: "Spirit" to WinModem i jest do du .... "
Ale dlaczego zatem nagrywa tak jak trzeba kiedy podniose sluchawke ... ???

Pozdrawiam
Tomek