Problem ze startem komputera

Autor: Robert K. (rkornas_at_ct.katowice.computerland.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 11:33:21 MET

Czolem!
Sorry, jesli to lamerskie, ale nie mam pojecia co z tym zrobic.
A sprawa jest taka: Znajomy przenosil komputer (ATX) i po odpaleniu
komputera pojawil
sie komunikat (dokladnie ju z nie pamietam) w stylu:
Conflict I/O Ports: 278
Keyboard locked - Unlocked the key
I w tym miejscu komputer sie zatrzymywal. Specjalnie nie wiedzialem co z tym
zrobic,
jedyne co przyszlo mi do glowy to wyciagnac baterie z biosu, wlozyc i
sprobowac jeszcze raz.
Niestety teraz pojawia sie komunikat:
Confict I/O Ports: 278
Floppy disk(s) fail (C0)
Ze stacja wszystko jest OK, probowalem ja odlaczyc i komunikat jest taki
sam.
Co robic?
Robert.