Re: HDD LVD & narrow kontroler - czy tak mozna?

Autor: BBG (b_b_g_y_at_yahoo.com)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 11:22:59 MET

>No to jedynym rozwiązaniem, które pozwala załatwić wszystkie problemy i
>standardy SCSI, jest nabycie kontrolera np Adaptec 2940 U2W (lub
>analogicznego firmy Adwansys - jest taniej) i wtedy możesz podpiąć
>wszystko co masz w SCSI a przede wszystkim dyski LVD. Mam takie
>rozwiązanie w dwu komputerach i jest do SCSI podpięty i skaner, i
>nagrywarka CD, i stacja MO, i oczywiście dyski SCSI, których przez lata
>się nazbierało sporo i w różnych standardach.

Sorry, ale bez zadnej zlosliwosci odpowiem Ci, ze to wiem i mialem
nadzieje, ze otrzymam konkretna odpowiedz na problem, ktory
_opisalem_. Jest okreslona sytuacja i potrzebuje informacji o _niej_,
a nie teoretyzowania, ktore kosztowaloby w praktyce co najmniej o 500
zl wiecej, a w tym - zdecydowanie wiecej (bo przegiales totalnie: U2W
nawet Tekrama kosztuje co najmniej ok. 1000zl). Kontroler waski juz
jest. Dodam, ze sa wolne gniazda PCI, wiec nie trzeba od razu kupowac
tak cholernie drogiego dwukanalowego kontrolera. Tym bardziej, ze
calosc modernizacji (z dyskiem 9.1GB) moglaby zamknac sie w sumie ok.
800 zl, gdyby to, co napisalem wczesniej, bylo mozliwe. Rozumiesz wiec
chyba, ze kupno drugiego kontrolera podwoiloby koszty.

Podkreslam: potrzebuje informacji, czy mozliwe jest podlaczenie
urzadzenia Wide do kontrolera Narrow... i poprawne dzialanie tego
ukladu, oczywiscie. :) Bo fizycznie jest to mozliwe - widzialem
przejsciowki, ktore by pasowaly, ale nie wiem, czy to sa przejsciowki
do montowania napedow Wide do kabli Narrow, czy tez kabli Narrow do
kontrolera Wide. Pasuje i tu i tu. I dlatego wlasnie mam ten dylemat.

BBG