odtwarzanie avi -- problem

Autor: Krzysztof Czerwiński (kshyhoo_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 22:44:19 MET

hejka
mam problem z odtworzeniem filmu avi . Wywala mi napis "attempting codec
dawnload" i slychac tylko dzwiek a nie ma obrazu .Wtedy media player zaczyna
sciagac cos z netu z tym ze po zgraniu i tak nic nie dziala bo "wystapil
nieznany problem , zrestartuj komputer lub przegladarke..."
Moze ktos wie co trzeba zgrac zeby to wszystko chcialo dzialac

Teraz ma zainstalowane :
Microsoft Media Player 6.4.05.0909
l263codec
Indeo Video Codec