Odp: Monitor 17'' KFC NEC Croma Clear

Autor: Jacek Filarski (filarski_at_k11.com.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 21:24:55 MET

> Najgorszy ??
> Ten monitor jest w tej chwili jednym z najlepszych na Polskim Rynku, w
> swojej klasie cenowej. A myślisz że można taniej kupić 17nastke z
monitorem
> NECa plamka 0.25
> odświeżanie bedzie przy podanej przez ciebie rozdzielczosci przynajmniej
85
> !
> A przy nim sony trinitron 17 to słabizna!

Nie przesadzaj - używałem obu, NEC nie jest zły, ale Sony daje o wiele
lepszy obraz (ocena subiektywna), ma większą przekątną widzialną
(obiektywna), podobną elektronikę i parametry - 85 w 1280x1024, a 100 Hz w
1024x768. Można też wymienić z biegu kilka lepszych od obu wymienionych.
Dla mniej zasobnych KFC jest jednak godny rozważenia. Niestety ma tylko rok
gwarancji.
Pozdrawiam
Jacek Filarski