Re: Przejsciowka PS2 na RS232 a Mysz Logitecha

Autor: BBG (b_b_g_y_at_yahoo.com)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 09:42:22 MET

>Czy istnieje przejsciowka z PS2 na RS2342 taka by mysz LOGITECH pracowala?

Z tego co wiem, to tak - mam taka i pracuje u mnie mniej wiecej od
poltora roku. ;)

>Czy musi to byc firmowa przejsciowka?

Z tego co wiem, to tak. Na innych - "normalnych" - nie pojdzie. Chyba,
ze trafisz na ta "nienormalna" (kiedys gdzies czytalem, ze ta
przejsciowka "miesza" cos z napieciami, ale szczegolow nie pamietam).

>Gdzie takowa zdobyc?

Oddzielnie - nie wiem. Najlepiej od razu z myszka.

Ja kupilem boxa, bo najpierw zdobylem informacje, a dopiero potem
przystapilem do wykonywania zakupow, czego i tobie zycze. ;)

BBG