Re: Win 98 i win 3.11 konflikt

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 20:35:29 MET

> niestety winda 3.11 chodzi na bazie DOS 6.22 natomiast winda 98, 95
> pracuje na
> bazie dosa 7.0 lub 7.1 wersje te sš "lekko" niekompatybilne ze sobš i
> taka fajna
> nakładka na dosa jak win 3.11 ma spore problemy podobnie zreszta jak
> wiele
> programów dosowskich napisanych przed powstaniem windy 95
> jedynym wyjścime byłoby zastosowanie bootmenagera ale jakiejś starszej
> wersji
> która obsługiwała by win 3.11 (tzn dosa 6.22)
> [...]

Razcej kiepska rada. Wystarczy "oszukac" W3.11 co do wersji dosu programem
setver.exe, zawartym w kazdej dystrybucji SO.

skladnia:

Ustawia wersjŠ MS-DOS raportowanĽ przez system Windows.

Wy˜wietla biežĽcĽ tablicŠ wersji:
                              SETVER [dysk:˜ciežka]
Dodaje wpis: SETVER [dysk:˜ciežka] nazwapliku n.nn
Usuwa wpis: SETVER [dysk:˜ciežka] nazwapliku /DELETE
[/QUIET]

  [dysk:˜ciežka] Okre˜la poˆoženie pliku SETVER.EXE.
  nazwapliku Okre˜la nazwŠ pliku programu.
  n.nn Okre˜la wersjŠ MS-DOS, kt˘ra bŠdzie podawana programowi.
  /DELETE lub /D Usuwa wpis tablicy wersji dla okre˜lonego programu.
  /QUIET lub /Q Ukrywa komunikat wy˜wietlany zwykle podczas usuwania
                  wpisu tablicy wersji.