Jak podkręcić PII 233 ?

Autor: Artur Sz. (futurus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 20:28:04 MET

Mam procesor PII 233 i pytanko. Czy można usunąć w jakiś sposób blokadę
mnożnika?
Czy taki procek bez problemu pójdzie na szynie 100 MHz czy potrzebna jest
konkretna płyta główna? (nie zakleje żadnych nóżek)
Czy jeśli wewnątrz procka na keszu pisze jak byk 133MHz (a podobno kesz
pracuje z połową częstotliwości procka) to czy mam jeszcze zablokowany taki
zapas mocy?
Proszę, nie proponujcie mi zmiany tego dinozaura a konkretne porady.
I wybaczcie mi ten "kesz". W końcu sie spolszczamy, nie? ;-)