Odp: PIII500 i pamieci

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 14:54:40 MET

Jeżeli są firmowe, a nie noname, o czasie dostępu od.8 do max.10 ns to
powinno być OK, ale ściągnij najnowszy bios do be6 z ftp abita. Ustaw
"firmowo" FSB na 100 MHz, powinno ruszyć. Potem ewentualnie możesz
poeksperymentować np. 5x124 MHz itd. ale bez gwarancji że się nie wywali.
Sam mam be6 i pracuje od pół roku jak ruski zegarek - byle naprzód.

Użytkownik Slawek Biela <slavok_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38d4c59b_at_news.vogel.pl...