rękojmia

Autor: Łukasz Odziewa (disk_at_ceti.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 02:05:26 MET

Kupiłem przedwczoraj monitor. Jestem z niego bardzo niezadowolony,
zarówno z samego urządzenia jak i z tego, że gdzieś po 1h pracy zaczyna
zmieniać kolory. Firma w której kupiłem ma 28-dniowy okres gwarancji, a
ponieważ chciałbym mieć monitor szybciej i chcę nowy (a nie naprawiany)
to chciałbym skorzystać z rękojmi (czyli jak mniemam zwrotu towaru bez
uzasadnienia w przeciągu 5 dni).

Proszę o informacje czy da się z tego skorzystać (idę w poniedziałek) i
na jakiej podstawie prawnej to jest (mniej-więcej), bo gość raczej skory
to tego nie będzie. Tak to jest jak się musi zbyt oszczędzać :(

Dziękuję za wszelkie rady
Disk

--
<> Disk -- Łukasz Odziewa <>