VIA ODRADZAM

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 18:32:36 MET

Proszę bardzo, dokładnie uzasadniam.
1. Jakis ułamek programów, po zainstalowaniu wszystkich najnowszych sterów,
biosów itd. NIE będzie chodzić na płycie z chipem VIA, szczególnie z procem
AMD K-6
2. Same kłopoty- specjalne, niezbędne pakiety do IDE, AGP itd, bez których
nawet DirectX nie ruszy (sprawdzcie testy grafiki - sprawdzie moduł
DirectDraw i Direct3D.
3. Wywalanie się Windów i programów o 1000 procent częstsze niż na płytach z
Intelowskim BX i procesorem tejże firmy.
4. Sam miałem płytę Fica z AMD K-6-2 400, i np. chyba popularna gra HoMM 3
nawet nie mógła się ZAINSTALOWAĆ. Wywaliłem w cholerę i zamieniłem na BX z
Celeronem Intela i jest all ok.
5. itd, itp.
Czyżby ktoś się z tym nie zgadzał i nadal chwalił mainboardy na VIA z AMD?