Re: Odp: SAVAGE 4 ????

Autor: Olo (aewich_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 16:09:24 MET

Witam!
> Teraz naprawde ciekawa rzecz:
> Podjalem ryzyko i zaladowalem bios od diamonda i >poszlo, pamietajac, ze:
> 1 - moze sie flashowanie nie udac.
> 2 - nawet jesli sie uda karta moze nie dzialac
> 3 - nawet jesli sie wszystko uruchomi bedzie sie >wieszac z powodu
wyzszego taktowania kart >diamonda !
>Co ciekawe s3 Tweak podaje teraz ze karta chodzi na >domyslnych
czestotliwosciach diamonda bez wiatraczka >i od miesiaca zero zwisow :)
>Czyli 125/143 czy jakos tak :))))
Wow! to wlasnie to o czym myslalem (tyle ze dla bezpieczesntwa wole
zaladowac bios z autoexeca bo juz raz dzieki temu uratowalem karte - bios
elsy okazal sie nie byc najlepszym rozwiazaniem dla mojej karty CL ...)

> Ale referencyjne
> sterowniki najnowsze (nie beta) z metalem 1.0.2.8 sa >bardzo dobre.
Zwlasza jesli sie do tego doda najnowszy >Performance ICD.
Najnowszy to znaczy ktory? Ja uzywam na razie 1.00.13 albo jakos tak -
jedyny OpenGL na ktorym odpala sie np. Tirtanium

pozdrowka
Olo
aewich_at_poczta.onet.pl