Odp: Sound Blaster Live - czy mam kupić?

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 15:21:13 MET

Według mnie, a mam Diamond MX 300 w jednym, a Live w drugim kompie, nie
warto. Live to krótko mówiąc przereklamowany badziew. Karta na chipie Vortex
2 daje lepszy, czysty dzwięk, tylko że Creative ma więcej kasy na reklamę
swego nędznego produktu.
Pod Live o starych grach zapomnij-same zas.... problemy.

Użytkownik Paweł Sudra <gunman7_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:hLLA4.8835$Ob.274607_at_news.tpnet.pl...