Re: Jak to jest z wersjami OEM oprogramowania?

Autor: Zb. Ja. (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 14:59:09 MET

Gizmo wrote:

> Pytanie prawnicze i czysto teoretyczne. Chce poznac zasade dzialania
> softu OEM.
> Jeszcze jedno pytanie: co znaczy skrot OEM? To pierwsze litery od
> jakichs angielskich slow?
>
> Z gory dziekuje.

Są dwie teorie na temat dawania potrzebującym tego czego im potrzeba.
— Pierwsza to teoria „ryby” - są głodni dać im jeść.
— Druga teoria „wędki” - są głodni dać im wędkę niech sobie coś złowią.
Jestem zwolennikiem „wędki”. Jeśli już wchodzisz do sieci zrób z tego
użytek.
http://www.microsoft.com/oem/
Na dobry początek wyjaśniam:
OEM = Original Equipment Manufacturer