ASUS 3800 na sterach 3.68 = problemy?!

Autor: Robert Miękwicz (franz_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 14:43:46 MET

Witam

Jest sobie karta TV PixelView + Asus 3800 TNT2.
Uzywalem sterownikow 2.25, ktore dostalem z karta - wszystko bylo w
porzadku.
Zainstalowalem najnowsze sterowniki 3.68 (oparte na NVidii 3.68) ze stronki
Asusa i dupa! Nie obsluguje mi trybu YUV2!!! Przynajmniej tak wnioskuje, bo
jak sie przelaczam w tryb Overlay to mam czarny ekran, a jak wlacze Preview
to jest OK, tylko ze 5 klatek na sekunde.....

Druga sprawa - moze nawet wazniejsza...
Jak pod tym pier***** Win98SE zmusic do dzialania Asusa 3800 + PixelView +
karta sieciowa PCI.
Widnows tak przydziela przerwania, ze albo mam na IRQ 10 karte TV Pixel oraz
sieciowa, albo na IRQ 11 karte graficzna oraz sieciowa. W obu przypadkach
system jest bardzo niestabilny. Karta TV nie moze dzielic przerwania z innym
sprzetem, a graficzna chyba tez bo system sie wiecha co chwile....
Szlag mnie juz trafia, bo 3 dni siedze i przekladam karty ze slotu do slotu
i nic......

Pomozcie pliiz :)

Robert Miekwicz