Zagadka dla praw.fachow

Autor: artek (aa9_at_interia.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 12:32:59 MET

Panowie fachowcy !
Zwracam się do Was ponieważ produceni mojego sprzętu nie potrafią mi pomóc
.Myślę ,że może będziecie w stanie nakierować mnie na właściwą drogę
rozwiączania mojego problemu .Chodzi o skaner , który kupiłem PLUSTEK
OPTIPRO 12000T .
Oto mój problem ( te same pytania wysyłałem do producętów płyty i skanera Na
wstępi nadmienię ,że stwerowniki
stare i nowe nic nie dają) ,Chodzi o to ,że skaner jeśli jest podłączony do
zasilacza to w momencie włączenia komputera blokuje go .A
 wygląda to tak : włączam komputer zapalają się diody czerwona -twardy ,
żółta -sleep ,rusza twardziel (2-3 sek)na ekranie nic się nie pojawia
czerwona dioda gaśnie a żółta się nadal pali i wszystko wisi tzn na
monitorze nic nadal się nie pojawia . Jeśli rozłączę zasilacz od skanera to
komp. startuje prawidłowo jeśli włączę zasilacz do skanera
jak już komp. ruszy to tez wszystko działa .Skaner jak jest włączony działa
prawidłowo .Przypuszczam, że to może bios lub ustawienia zarządzania energią
..
Mam celerona 400mhzPłyta VIA APOLLO PRO 685V,128ram dimm,voodoo3 3000 ,win
98pl nie SE(zmieniłem go bo myślałem ,że on powoduje ten błąd)najnowsze
sterowniki .
Co dotej pory zrobiłem i nie pomogło:puszczałem sprzęt bez kart
graf.muz.myszy,klawiatury,zmieniłem kartę graf na sis .5mb ,zainstalowałem
win 98 zamiast win 98 se (po całkowitym formacie nie mikrosoftowym
programem)wymieniłem port , włączałem skaner z podłączonym drukarką (która
pod tym portem działa prawidłowo z i bez skanera)i włączałem skaner bez
drukarki , włączałem go z zainstalowanymi jego sterownikami (różnymi) i bez
sterowników .NO I NAJWAŻNIEJSZE podłączyłem go do komputera kolegi i w
sklepie (inna płyta i WIN95)i komputery włączały się Prawidłowo BRAK WIRUSÓW
NA 100%....I Jeszcze drobnostka rozebrałem cały komputer na drobne (przy
okazji go skrupulatnie wyczyściłem)nawet rozebrałem zasilacz....NIE WIEM CO
ROBIĆ
Od shuttle brak odpowiedzi Tak naprawdę to liczę tylko na WAS Mam zasilacz
200W w tamtych komputerach były 230W i zasilacz jest typu AT i tak jak i
obudowa jest ustawiony na płycie w trybie AT
Proszę o jakieś sugestie .
pozdrawiam Artek
PS:Cały sprzęt działa idealnie(benchmarki,wymagające gry,specjalne
zawieszanie-wychodzi z tego stabilny , NIGDY GO NIE PODKRĘCAŁEM itp)i BIOS
JEST NAJNOWSZY