Odp: Karta sieciowa i problem z dzwiekiem.

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 15:01:37 MET

Użytkownik kulonik <zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8aqjqk$go0$1_at_helios.man.lublin.pl...
> Cześć
> Dla kart 3COM seri 90x programik nazywa się 3C90XCFG i tak się składa, że
> jak wszystkie nie pozwala na ustawienie przerwania i adresu lecz jedynie
na
> ustawienie rodzaju medium, trybu full duplex/half duplex i czy jest
> zainstalowany bootprom oraz przetestowanie karty.

Nie jestem pewny co do nazwy programu, ale mam 3com z tej serii i sam
zmienialem karcie IRQ.

Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Hossa-Procapital