Odp: Za ile stary komp?

Autor: D`arc (lite_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 13:58:44 MET

Użytkownik <alexs_at_kki.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:38D214A4.2F0CFD02_at_kki.net.pl...
> Uprzejmie prosze o rade:
> za ile moglabym sprzedac moj stary komputer:
> AMD K75 + karta graf. S3 TRIO + karta muz. Sound Blaster + dysk Seagate
> 850 Mb + napęd CD-ROM 8x + monitor Daewoo '14 kolor + 16 RAM ...
> (o ile ktos by go chcial kupic : ) rzecz jasna )
> Ola
To jest zdaje sie niemozliwe do okr. bo ja bym za to dal ok.600 gora, ale
ktos moze dac wiecej.Jesli mieszkasz w jakims wiekszym miescie to polecam
komis, ost. zapuscilem sie do komisu w poszukiwaniu P233 MMX - nie mieli,
ale za to sa w stanie ci wycenic sprzet ( majatku nie dadza ale jak ma lezec
w domu .... ).Dla przykladu : mieli za 1600 zl ATX, pelna II 266, SB 64, 32
MB Dimm oczywiscie, HDD - 3,4 GB,
Video s3 AGP - 4MB, plyta FIC o ile dobrz. pam. to VB 601, klawisze, mysz i
cos tam jeszcze -sprawny + pare dni na sprawdzenie

ewentualnie gielad, ale ....hmm dawno nie bylem z rok, pamietam taka
sytuacje : patrze na jakies tam elementy na stoisku ludzi ktorych znam z
widzenia (sa zawsze) i przychodzi gosc z rekl. dysku czy czegos tam
,sytuacja dziwna bo oni mu ze na to nie ma gwar, i moga mu to wymienic ale
za doplata cos tam cos tam, gosc stwierdza ze myslal iz to porzadna firma
etc,dydkusja sie przeciagala, na co jeden z gosci(sprzedajacych) nie
wytrzymal i pyta : a w ryj chcesz ? -)
-ale to chyba przypadki extremalne