Re: Ktory tuner radio-tv do kompa AVER czy EQUINOX?

Autor: Wiewior (wiewior_at_sound.w.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 10:47:33 MET

Użytkownik PiotrCF <PCF_at_who.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8aqtcs$867$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
[...]
> Ach tak... Właściwie to chciałem użyć takiej karty tylko do ściągania
> filmów w niedużej rozdzielczości z kamery i pojedynczych kadrów
> w większej. Tuner w zasadzie do niczego nie jest mi potrzebny.
> Wystarczyłoby wejście A/V (dźwięk stereo). Jaka karta byłaby
> najsensowniejsza?

    Czesc !!

Trudno mi jednoznacznie pwiedziec. Jezeli chodzi o karty na Bt8x8, to
wszystkie maja zblizone mozliwosci. Mialem okazje pracoac na TV-MAX'ie i
Averze TVPhone98 w/VCR. osobiscie pod wzgledem grabowania i jakosci wole
Zoltriksa, ale przypuszczam, ze bedziesz mial problemy z jego kupnem. Jezeli
chodzi o stereofoniczne wejscie, to wystarczy uzyc zwyklej karty dzwiekowej
i bedzie O.K.
Troche informacji o roznych kartach (drozszych i tanszych) znajdziesz na
stronie www.mpc.com.pl . Jest takze mozliwosc wyslania listu do tej
firmy -swego czasu pomogli mi w wyborze karty. Moze pomoga i Tobie.

Pozdrowienia

    Wiewior
wiewior_at_sound.w.pl