Odp: DVD Samsung sie zacina

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 20:19:53 MET

Zdaje się, że coś jest pochrzanione w konfiguracji. Sprawdż u sprzedawcy,
jakie opcje poleca. Wyłącz DMA/UDMA 33 w DVD, powinno pomóc. Mam nadzieję,
że DVD jest na osobnej taśmie, i stosujesz stery v. 1.22.

Użytkownik P!TT <pitwarez_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8y0A4.2879$Ob.92803_at_news.tpnet.pl...