Proszę znawców o werdykt

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Thu 16 Mar 2000 - 16:14:06 MET

Zwracam się do Was z trochę smiesznym pytaniem.
 Zajmują sie juz kompami ho, ho, a może dłużej i zawsze sądziłem, że
karty graficzne posiadające
Wejście/Wyjście TV tzw IN/OUT np RIVA czy ASUS mają mozliwość zrzucania
do zastowań amatorskich, no może nienadzwyczajnego, ale zawsze obrazu z
TV na twardziela (potrzebny tylko stosowny soft), aż tu niedawno gość
który rządzi jedną z dużych firm komputerowych w luźnej rozmowie
stwerdził kategorycznie, że to pic na wodę. I że takie możliwości maja
tylko specjalne karty ze sprzętowymi frame-graberami. Wg gościa nawet
Tunery TV się do tego nie nadają. Ludzie kto ma rację? Mam w tej materii
0 praktyki, a często ktoś pyta mnie o radę i nie chciałbym wpuszczać
ludzi w maliny. Prosiłbym kogoś o oświecenie mojej zakutej pały

Pozdrawiam Maciek