!Elsa Victory Erazor

Autor: !Mathias! (macredel_at_priv2.onet.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 15:12:09 MET

Cześć ALL

Mam problemy, potrzebuję pomocy od kogoś kto miał doczynienia z kartą Elsa
Victory Erazor PCI.

Mój sprzęt to iC300MHz, 96MB RAM, płyta ACORP na chipsecie VIA...

1. Jak podłączyć video do Elsa Victory Erazor???
- 4MB RAM
- wersja Biosu: 1.55.00
- w miarę świeże sterowniki /właśnie ściągnięte od Elsy www.elsa.de/
Podłączam sobie kompozytowy kabelek od magnetowidu do karty do wejścia In2
Video lub In3 Video a tu nic, ani widu ani słychu /a w ogóle byłoby
słychu?/... nie pomaga grzebanie w Video:Source, ani Video:Format. Video
Viewer nic nie wyświetla oprócz czarnego okienka...

2. Podobno karta może wyświetlać obraz na TV, ale pod warunkiem odłączenia
monitora? Ponadto tylko do rozdziałki 640x480 50Hz - jak mam to zrobić skoro
pracuję w 1024x768 85Hz? Zmieniać rozdziałkę?

3. Do czego służy program CD Vision?

Pozdrawiam i dzięksy za eventualny help...

    Mathias
mail to me: macredel_at_priv2.onet.pl