Odp: CTX PR 711F - warto ?

Autor: Frutis (frutis_at_prom.ds12.agh.edu.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 14:30:23 MET

zanim kupisz, dobrze go obejrz w sklepie i najlepiej wez jakis program
testujacy monitor
wtedy wszystko jak na dloni widac
kumpel kupil i jest OK
ale drugi ma problemy z ostroscia na rogach tak wiec moze to byc problem
egzemplarza

*
frutis_at_prom.ds12.agh.edu.pl
frutiss_at_mops.uci.agh.edu.pl
Darek Ś.    Krakow
icq 39060111
*
Użytkownik Piotr Korszla <piotko_at_stolica.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:GB3A4.3811$Ob.114315_at_news.tpnet.pl...