Re: AMD K6-2 lub K6-3 a karta graficzna AGPx4

Autor: Marek Pająk (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 14:14:27 MET

Wyczytałem w jakimś mądrym czasopiśmie :) że jak na razie to żadna karta nie
jest w stanie wykorzystać nawet tych 2x w AGP. Spróbuj włączyć sobie w BIOS
najpierw x1, później x2 i sprawdz czy jest jakaś różnica - ja nie
zauważyłem. Więc co tu się napalać na x4...
 Mam AMD K6-3 400 (podkręcony na 420) i jestem bardzo zadowolony. Jednak z
tego co wiem to K6-3 nie są już produkowane, a ceny tych które można kupić
na giełdzie są lekko przesadzone. Proponuję Ci K6-2 450. Ma przystępną cenę
i z tego co wiem daje się podkręcić na 500 (mój poprzedni K6-2 400 chodził
bez podnoszenia napięcia na 450)
Co do płyty to najlepiej sprawdzić konkretną konfigurację, szczególnie jeśli
chodzi o współpracę z kartą graficzną przez AGP. Mam pod tym względem pewne
niemiłe doświadczenia.

Pozdrawiam
Marek

Użytkownik Olin <rysik_at_w.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ku2A4.3457$Ob.102326_at_news.tpnet.pl...