Odp: celeron i p2

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 13:24:34 MET

Użytkownik Arris <yanek_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38cf7a17$1_at_news.astercity.net...
> Sorki za lamerskie pytanko, ale:
>
> 1. Czy istnieja celerony 100MHz? (czy jak na razie tylko 66 MHz)

Jeszcze nie, ale beda.

> 2. Czy istnieja PentiumyII (III?) produkowane pod socket od celerona?

Nie. Natomiast sa plyty glowne dla Celerona i PIII tzw. Coppermine ready.
Np. VIA133a, i jakies Intele.

> 3. Czy lepiej kupic plyte ze slotem i przejsciowka na celerona (zeby
> w perspektywie wsadzic jakis PII w ow slot) czy lepiej socketowa?

O ile wiem, to sa juz przejsciowki ze slot1 na PIII, wiec taka plyta takze
umozliwi Ci przejscie w przyszlosci na PIII

Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Hossa-Procapital
przy Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu