Re: dclund1.maillogging@tetrapak.com

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 11:48:54 MET

On Wed, 15 Mar 2000 01:29:16 +0100, "Wojciech Grobel"
<wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

Witam

>Bo mi zawsze wydawało się, że po to, żeby można było podyskutować o
>pecetach (głównie) -> o sprzęcie -> trzeba swoje opinie wyrażać -> trzeba
>mieć jakieś doświadczenie z danym sprzętem, żeby mieć jakąkolwiek opinię.
Ja bym to troche rozszerzyl. Wcale nie trzeba miec duzego
doswiadczenia. Jesli idzie sie do sklepu i widzi powiedzmy dwa
urzadzenia danej firmy i oba sa kipeskiej jakosci (wbrew swojej
renomie) to juz moze byc powod do swego rodzaju ostrzezenia - pamietaj
sprawdz zanim kupisz. I nie widze powodu, dla ktorego mie mozna by o
tym spostrzezeniu napisac wlasnie tutaj. Moze ktos wezmie tye uwagi
pod uwage zanim cos kupi opierajac sie na bezkrytycznych opiniach.

Pozdrawiam
GLide

>PS: Tak się zdenerwowałem, że zarzuciłem dzisiaj swój system
>jedno-impulsowo-dzienny :(.
PS. Uwazaj bo ci to w nalog wejdzie ;-)