VIA + Intel 740 = problemy z dzwiekiem ???

Autor: Allchemic (allchemic_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 18:57:21 MET

WITTAmMMM!!!!

Ostatnio zmienilem sobie sprzet na lepszy. Nie moge jednak w pelni
rozkoszowac sie graniem w najnowsze gry, gdyz pojawiaja sie nieprzyjemne
"chrupanie" dzwieku. Moja konfiguracja to: INTEL 740, C433MHZ, 64MB RAM
DIMM, plyta 6ZXVIA85 i karta Sound Blaster 16 na ISA. Probowalem instalowac
najnowsze sterowniki (starsze takze, slowem KAZDE), do kazdego komponentu.
Wymienilem Sound Blaster`a 16 na 64 PCI, bezskutecznie, dopiero dolozenie do
Intel`a 740, VOODOO 1, pomaga. Czy moze to byc wina karty graficznej czy
plyty glownej ??? Zaznaczam ze problem pojawia w grach korzystajacych z OPEN
GL lub Direct3D. U mojego kolegi na plycie LuckyStar 6ABX2V i tym samym
egzemplarzem Intela problemu tego nie bylo.