SB PCI 128

Autor: Mariusz Kołakowski (M.Kolakowski_at_tele.pw.edu.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 17:47:35 MET

Witam.
Mam kartę takš jak w temacie + płytę ASUS'a P5A. Niestety żadna gierka
DOSowa ne chce mi wykryć karty. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, gdyż
sterownik SB 128 Legacy istaluje się bez problemu i pod W98 działa też
bez zarzutu. Próbowałem jakichś zmian w ustawieniach BIOSu
(przypisywanie IRQ na stałe urzšdzeniom), ale i to nic nie dawało.
Czy może ktoś miał również taki problem.

Będę wdzięczny za pomoc. Maile prosze kierować na adres
"mkolakowski_at_eragsm.com.pl".