ASUS lepszy od ABITA ?!

Autor: Toper (pnowak_at_elimp.com.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 22:25:02 MET

Miałem Asusa P2B. Działał raz lepiej raz gorzej, ale zachciało mi się zmian
i mam teraz ABITA BE6 i następujące efekty:
coś się dzieje (gram, nagrywam płytę, lub cokolwiek innego) i nagle komputer
STOI. Tak jakby ktoś zrobił zdjęcie monitora i mi go na monitor nakleił
!!!!!!!
Komputer nie reaguje na wyłącznik (po dłuższym trzymaniu wyłącza się),
normalnie wyłącza się natychmiast, tak mam ustawione w setupie. Wyłączone
jest oszczędzanie energii w Windowsie i Biosie. Sprawdzałem na Win98 i
Win98SE.
Poza tym wywala się grafika (Riva TNT2 na Q2), na W2000 serwer się nie
wywala.

Morał...chyba wrócę do Asusa, a może ktoś mi coś poradzi.

Pozdrawiam
Toper