Re: Oszczędzanie energii zawiesza kartę graficzną???

Autor: BUNIEK (mbuniek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 18:13:13 MET

>W Win98 można ustawić opcję wyłączania monitora po określonym czasie.
>No i po wyłaczeniu się monitora za nic nie da się go ponownie uaktywnić.
>Najpierw w ogóle myślałem, że mi się komp zawiesza -- zostawiam włączony
>komputer, wychodzę na chwilę, wracam, a tu ciemny ekran -- mysz, klawiatura
>żadnej reakcji...
>Potem zauważyłem, że to ta opcja wyłączania monitora.
>O co tu chodzi? Na komputerze w pracy też mam ustawione wyłaczanie monitora
>(po 1 godz.) -- ruszę myszą i monitor się włącza.
>A w domu pomaga tylko reset.

Czasami karta i monitor posiadaja niekompatybline system oszczedzania
energii
co sie objawia takimi cudami.
Mozna to sprawidzc w prosty sposob, mianowicie

Wylaczyc komputer poczekac az monitor przejdzie do stanu uspienia jako ze
nie ma sygnalu
karty i wlaczyc komputer jak sie nie obudzi to sprawa jest jasna, ale jak
sie obudzi
to trzeba szukac przyczyny gdzies dalej.

BUNIEK

-----
ICQ - 14739964
GSM - 606 533 755
CB RADIO 27.330 MHz Buniek BEMOWO
mbuniek_at_poczta.onet.pl & buniek_at_polbox.com
-----