Re: Odp: Problem z tunerem PixelView PlayTV Pro

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 14:05:40 MET

piksel wrote:

> mielismy to samo
> pomogla tylko wymiana plyty glownej
> na plyte z chipsetem intela bx
> poprzednio miekismy plyte z chipem viatech

A jaka mieliscie karte graficzna? Ja mam ASUS 3400TNT/TV. Instaluje ona wlasny
sterownik do przechwytywania obrazu - sadzilem, ze to tutaj lezy przyczyna.
Jednakze nie mam obecnie innej karty graficznej pod reka.

A jezeli jest to wina plyty glownej, to czy sa jekies tunery, ktore dzialaja
bezproblemowo z chipsetami VIA?

Jacek