Pomóżcie lamerowi

Autor: Leszek Winiarek (karwin_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 12:06:23 MET

Koleżanki i Koledzy,
jestem lamerem (i to początkującym), dlatego moje problemy mogą się wydać
dla niektórych po prostu śmieszne.
1.Chciałbym podzielić swój twardy dysk na partycje (po jednej dla
  każdego domownika) i absolutnie nie mam pojęcia jak się do tego
  zabrać. Prosiłbym o krótki wykład albo o źródło, gdzie mógłbym
  o tym przeczytać.
2.Od pewnego czasu mój napęd CD-ROM zaczął fiksować. Długo się męczy
  zanim zacznie coś czytać, a i to często daje komunikaty o błędach
  odczytu. Czy jest możliwe, że się po prostu zakurzył, a jeśli tak,
  to jak go wyczyścić?
3.Bardzo spodobał mi się "Norton Utilities 2000", jednak cóż z tego
  skoro mam tylko triala. Jest to jedyny program, którego nie potra-
  fię "oszukać" bez formatowania dysku twardego. Może ktoś wie jak
  to zrobić, a może ktoś ma cracka do niego?

O rady (tylko dobre) proszę na adres: karwin_at_klienci.pkobp.pl