Re: dclund1.maillogging@tetrapak.com

Autor: PaulCat (paulcat_at_pgnig.com.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 09:40:56 MET

No i zawiazala sie Grupa Wzajemnego Wsparcia: Kaja i "bardzo madry facet"
tow. Lord Vader ]:-)
Nie mam zamiaru tracic czasu na bezprzedmiotowe dyskusje i klotnie, bo nie
po to zapisalem sie na Liste, ale goraco polecam dokladnie przeczytac post
Wojtka Grobla (pozdrowienia :-) ) ..... cos w tym jest.
PaulCat

Użytkownik Kaja <kaja1_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38CE6122.81643782_at_poczta.wp.pl...