Re: Kolor HP690C

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 22:02:29 MET

b_at_nit@ <banita_at_aon.at> w artykule news:8ajl94$jk5$1_at_fargo.cgs.pl pisze...
> To normalne : choc nigdy nie napelnialem ponownie ,to moge tyko
> domyslac sie ze przechowywales jakis okres ten pusty pojemnik
> przy mojej HP 690c sluzy do tego celu specjalny box ) i dysze
> pozasychaly !

No i nic dziwnego.

> Nie wierz firmom napelniajacym ponownie pojemniki
> Zaden producent drukarek tego nie poleca ...

Bo każdy chce zarobić.

> HP twierdzi że w ten sposob mozna zniszczyś glowice drukarki

Jaką głowicę? Przecież wymieniając pojemnik z tuszem wymieniasz też dysze!
Tzn. w HP, bo w takim np. Epsonie rzeczywiście bał bym się napełniać
ponownie, za duże ryzyko IMHO. Ale w HP nawet jak zepsujesz, to i tak nic
cię to nie kosztuje. Kupujesz nowy cartridge i wszystko gra.

> Kto kupuje tanio - kupuje dwa razy !
A to już inna sprawa, ale w tym wypadku IMHO nie ma zastosowania,
wyjątkowo.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl