Re: dclund1.maillogging@tetrapak.com

Autor: Kaja (kaja1_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 01:44:44 MET

Artur Czeczko napisał(a):

> Hej,
> czy Wy też dostajecie maile spod takiego lub bardzo podobnego
> adresu po każdym wysłaniu jakiejś wiadomości na grupę?
> Może by tak uświadomić jakiegoś administratora, że trochę
> zamieszania sieje?
> Jeśli to tylko do mnie przychodzi, to włączę automatyczne kasowanie
> i po sprawie.
>
> Artur

Cześć!
Ja mam to samo i myślę właśnie co zrobić z tym stallone.Zastanawia mnie
szczególnie jedno:Tyle ludzi się wypowiada na tej grupie, chociaż
większość udaje bogaczy,co to sobie codziennie wymieniają sprzęt na
jakis inny ale myślę, że tym dzieciakom rodzice nie kupują tych rzeczy i
oni chcąc zaimponować innym wypisują różne głupoty.
Pomóc i doradzić w sprawie ,o której Ty napisałeś nikt nie chce.
Chciałabym wiedzieć gdzie napisać skargę, żeby te śmieci przestały
wreszcie przychodzić.Napisałam do abuse ale oni nie kontaktują.
Czy może ktoś mi podać adres do jakiegoś "opiekuna" tej grupy? Kto
zarządza tą grupą???????/

Pozdrawiam
Kaja