Odp: Abit BE6-II i nowy bios behqj - pomocy !!!

Autor: Marcin Marski (marski_at_go2.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 19:02:28 MET

Tak sobie już od dłuższego czasu czytam i czytam te posty i naszła mnie taka
myśl:
Abity to chała
Właściwie to naszła mnie już wcześniej pomoich doświadczeniach z tymi
płytami (ja je nazywam histerycznymi), ale dopiero dziasiaj zachciało mi się
to napisać na grupie. Co na te wymysły posiadacze Abitów, a co np. Asusów,
MSI, czy innych Gigabytów?

Pzdr

Użytkownik Robek <robczer_at_pertus.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Nh1z4.17320$Sf1.423364_at_news.tpnet.pl...