Re: Jaką nagrywarkę kupićFF=FF?=

Autor: Robert Witkowicz (abrasax_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 18:14:33 MET

Witam !!

SCSI?

> WARTO, WARTO I JESZCZE RAZ WARTO.
> ceny opdowiednich modeli na scsi i ide sa takie same. kontroler
> tekrama do nagrywarki kupisz na 150 zeta.
> a dlaczego warto? juz tlumacze:
> mam ja teaca 8x i dwa dyski na osobnych tasmach. jeden glowny, drugi
> dodatkowy w kieszeni. jak odpale nagrywanie z tego w kieszeni, to moge
> na kompie robic WSZYSTKO. sprawdzalem. po kolei odpalalem wszystkie
> moje programy, odtwarzalem mpg'i, przegrywalem, kopwiowalem, wszysio.
> byle sie trzymac z daleka od tego drugiego dysku :)

Ja to samo robie na Yamaha 8424E i dysku IBM 3715 ... nagrywarka ma 4 MB
cachy tak jak Plextor dysk ma 2 MB ... do tego jak masz szybki procesor
(PIII) i duzo pamieci (U mnie 64 MB) to nie masz sie czego obawiac ...
Wszystko sie pali x8 bez bledow...
Kumpel twierdzil ze tylko na SCSI mozna normalnie pracowac ... otoz i na IDE
tez ...
Jest jeden test ktorego nie przeszla zadna nagrywarka...
Podczas palenia plytki sprobuj przytrzymac okno za gorna belke przez
kilkanascie sekund ... plytka trafi do kosza nawet podczas nagrywania na
Plextorze ...
Kiedys Yamahy nie byly tak dobre ... ale teraz sa coraz lepsze ...
Poza tym jest wersja OEM i BOX jest 100 zl roznicy w cenie ... za te 100 zl
dostajesz WinOnCD 3.6

> SCSI to przede wszystkim wygoda pracy i komfort psychiczny, ze masz
> dobry sprzet.

Moze i tak ... ale ja nie narzekam na to co mam i twierdze ze wszyscy co tak
twierdza sa w grubym bledzie ..

> co bym polecil z nagrywarek?
> teac, a jesli potrzebujesz cd-rw to plextor.
> reszta sie nie liczy.

a ja Yamahe 8424E cena ponizej 1200zl ...

Pozdrawiam.
Robert 'Robcio' Witkowicz SQ7ENH
ICQ#45656974
University of Mining & Metallurgy