Re: Nie kupujcie PhiliPsów!!!, było: Re: CD-R for audio - czymś się różnią?

Autor: Koteja Pawel (paulcat_at_pgnig.com.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 14:50:38 MET

Niestety nie mam najlepszego zdania o Phillips'ie i nic na to nie poradze.
Co prawda mam dosyc stary magnetowid Phillips'a i przyznaje, ze dziala
calkiem niezle, ale ostatnio kilku moich znajomych kupilo sprzet Phillips'a
i naprawde nie dziala on rewelacyjnie. I telewizor, i wieza sa naprawde
cieniuuuuuutkie. Porownujac Panasonic'a czy Sony w podobnej cenie bez
najmniejszego wysilku zobaczymy i uslyszymy roznice. Ty Kaju widocznie masz
drozszy sprzet i dlatego dziala on dobrze. Natomiast ja mam nienajdrozsza
wieze Yamaha i nie sadze, zeby jakakolwiek wieza Phillips'a (podobna cenowo)
byla w stanie z nia konkurowac.
Pozdro
PaulCat

PS.
Kumpela ma CD-R Phillips'a i konia z rzedem temu kto przewidzi co zrobi ten
sprzet w ciagu najblizszych minut. Zaznaczam, ze odpowiedz na pewno nie
brzmi: "zadziala poprawnie". ;)