Re: Magistrala PCI

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 13:57:39 MET

> Bardzo cz=EAsto restartuje mi si=EA bez powodu komputer.
> Mam takie zapytanie do fachowcow z grupy jakie opcje mam zaznaczy=E6 lub
> odznaczy=E6 w Magistrali PCI jak ni=BFej:

Jestes pewna, ze Twoj problem lezy wlasnie tutaj?

> 1)U=BFywaj sterowania przerwaniami
> (IRQ) (zaznaczy=E6, czy nie?)

Jesli masz same urzadzenia PNP, to najwygodniej jest zaznaczyc. Jesli masz
jakas narowista karte niePNP (typu Gravis Ultrasound Classic), to
wylaczenie tego pozwoli na wymuszenie przerwan w biosie (w kadym razie
powinno pozwolic, bo w Microsofcie nic nigdy nie jest takie oczywiste)

> 2)Pobieraj tabel=EA przerwa=F1 IRQ z tabeli ACPI BOIS
[ciach]

Jesli cos Ci sprawia problemy, zostaje kombinowac - najlepiej wylacz
wszystko, zostaw sam tryb chroniony i zobacz, czy cos pomoze. Jesli nic,
dodaj rzeczywisty, a specyfikacje MS na samym koncu :)

> U=BFyj urz=B1dze=F1
> U=BFyj systemu BIOS

To co wyzej - PNP - dajesz urzadzenia, niePNP - bios. Mosty nie maja
znaczenia - a w kazdym razie nie trafilem jeszcze na sytuacje, w ktorej by
jakies mialy.

> Kaja

BTW - to w polskiej windzie tak wyglada ta zakladka po tlumaczeniu? Ekstra
:)))

Chektor
=2EWojciech.Giersz..(Y2K Passed)......................Voice.+48-(0)32-23120=
60..
=2E...chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl....chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice=
=2Epl.
=2E............" Wyjdz z domu. Idz na balkon "..( (c) Garfield )...........=
=2E..