Re: 1,2 GB

Autor: Jim^ (Rafael_at_paa.gov.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 12:34:57 MET

Kupowanie uzywanych dyskow wychodzi drozej niz przy zakupie nowego, wiem bo
kupowalem 1,2 GB na gieldzie warszawskiej.
5 miesiecy temu dalem cos kolo 150 zl :( teraz sie nie orientuje ale 3 razy
pod zad dostalem "Bada" Chandlarzae robia twardy format po utwozeniu nowej
partycji i miekkim formacie wychodza wszystkie brody Uwazaj !

Pozdrawiam i zycze udanych lowow :)