Re: Klucze sprzetowe - jak to zlamac?

Autor: Lesio Maciek LECH (macpl_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 08:54:39 MET

W tym dniu, czyli Fri, 10 Mar 2000 07:58:59 +0100, smialek Jacek
Gutkowski nabazgroli nastepujace bajery:

>OK, ale jak sie do tego zabrac. Wystarczy uzycie powidzmy SOftICE'a i
>postawienie paru breakpoint'ow?
>I co to jest HASP? Wydaje mi sie, ze to jakis algorytm, ktory sobie siedzi w
>takim kluczu.

HASP< to nazwa kluczy produkowan przez izraelska firme Aladdin.

> Zgralem z sieci programik do analizy podlaczonego klucza
>sprzetowego, jednakze wskazuje on, ze do portu rownoleglego nie jest podlaczona
>kosc HASP. Moj klucz korzysta z driver'a Sentinel - czy to tez HASP?

Sentinel, jest firma konkurencyjna, niestety wg testow NSTL wypada o
wiele gorzej niz HASP

Zapraszam na strone
http://www.systherm-info.pl
tam sobie poczytasz o haspach i porownaniu z sentinelami.
Lesio

        Wyznania kierowac na: macpl_at_friko.onet.pl
   Ogladac mnie mozna na http://www.aga-i-maciek.topnet.pl
   *** (UWAGA: Niesie tez tam można zobaczyc mmmm...) ***
 W sprawie PIWKA zapraszam na stronke: http://piwo.topnet.pl
  *** (Piwna Lista Przebojow to jedna z wielu atrakcji) ***