Re: A-Trend

Autor: D`arc (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 19:30:54 MET

Użytkownik Łukasz Wesołowski <admin12_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Au_o4.4834$Q3.121954_at_news.tpnet.pl...
> Czesc
> mam takie pytanie co sadzicie o plytach glownych a-trend.I jak sie one
maja
> do innych takich jak A-bit, Asus, Soyo lub Pc-Chips ?
> Rozne sie slyszy opinie.Prosze uzytkownikow o opinie nt. stabilnosci,
> mozliwosci rozbudowy i
> stosunku ceny/jakis i innych.Za wszelkie informacja dzieki z gory.
> Pozdrawiam
>
> PS.
> I czy przy okazji ktos probowal aktualizowac bios w A-Trendzie 6120 rev 2
?
Mam w jednej sieci chyba 12 ATC 6130 i ze 2 inne Atrendy, przecientna jakosc
za przecietne pieniadze, na tych ok. 10 jedna byla uszkodzona od nowosci,
szybka wymiana bez zadnych cyrkow ,biosy i manuale sa w miare aktualizowane.