Temperatura procka

Autor: Jakub Pasoń (djyoyo_at_polbox.com)
Data: Sun 12 Mar 2000 - 14:34:00 MET

Witam wszystkich !

1. Mam Celerona w gnieździe Slot1. Umieściłem miernik w szczelinie
między radiatorem a płytką, tuż obok podstawki procesora. Czy to dobre
miejsce ? Mi się wydaje że bliżej procka się już nie da (nie zmieści
się).

2. Celeron ten to 300A_at_450. Po dłuższym czasie męczenia go Quakiem II
(software rendering 640x480) temperatura wyniosła ok. 39C, maxymalnie
udało mi się go rozgrzać do 41C przy pomocy takiego programiku CpuBurn,
który wykonuje w pętli tak dobrane obliczenia aby jak najbardziej
obciążyć procesor. Bez specjalnego obciążenia (ale też bez programów
typu Rain) temp. ok. 36C.
Pytanie to dużo czy mało jak na taki procesor ?

3. Maxymalna dopuszczalna temp. dla Celerona wynosi AFAIK 85C. Czy jest
to temp. wnętrza procesora czy mierzona tuż przy nim. Jeżeli jest to
temp. wnętrza to ile mogę mieć max. na mierniku umieszczonym jak w
punkcie 1.

4. O ile podniesienie napięcia do 2.2V może zwiększyć temperaturę ?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

--
*       Jakub Pasoń ==> CookieMonster     *
*  	Registered Linux User #165520     *