Dysk twardy- co kupic?

Autor: Bzyk (frydel_at_priv7.onet.pl)
Data: Sun 12 Mar 2000 - 10:58:51 MET

Witam.

No wiec wreszczie w przyszlym tygodniu bede mogl sobie dokupic Hdd.
Nie chce oszczedzonych pieniazkow wywalic w bloto, wiec pytam sie
fachowcow na pececie; Co kupic?? (za 7 stowek).

Znajomy (sklada pecety) oferuje mi Quantuma 13GB (680zl)... Warto?
Wiem ze Quantum to niezla firma, ale co sadzicie np. o Maxtorze? A
Seagate, czy warto??

Mam Abita BE-6II. Ktory z dyskow w tym przedziale cenowym bedzie
najlepiej z ta plyta wspolpracowal??

--
Bzyk
"Piekno najmniejszemu z nas ustepuje miejsca i zawsze